El principi de tot...



 Quan de petit t'agrada fer fotografies de tot 
i veure que hi ha més enllà del teu barri,  
saps que de gran viatjaràs pel món  
enganxat a una càmera fotogràfica.




Perquè un bloc en català?
  


Perquè és la meva llengua materna 
perquè són les meves arrels, forma part de la meva cultura  
i em sento orgullós de ser català i per això, viatjo com un català, 
faig fotografies com un català i parlo en català.




Que coneixem del món?
 

No gaire. 
Jo mateix, tot i saber de petit les capitals de la majoria de 
països del mon, però tenia una imatge plena de tópics  
dels països.


Un dia t'adones que realment no en saps res, 
i que no n'hi ha prou per conèixer el món només llegint 
un llibre o mirant la televisió. 
Comprat una maleta i unes bones sabates i a viatjar.



 Els Culpables


M'agradaria agrair:
  A la  Meri, sense ella els viatges no haguessin estat tan meravellosos.
A Victor Castelo i Jordi Cabanas, dos grans fotògrafs de Vic
que em van ensenyar a captar el món a través del objectiu i el diafragma.
I a Raül Teruel, gran guru i expert en Photoshop...

...però també un gran addicte a Apple.
 
Gràcies a tots.